9.10.2013

UUDISTUMINEN

Kirjoitin reilut viisi vuotta sitten tähän blogiin ensimmäisen postaukseni, joka kuului seuraavasti:

Monelle ihmiselle syksy on jonkinlaisen 'uuden jakson alku'. Mulla se uusi alku on tämän blogin muodossa.

Nyt olen taas päässyt uuden alkuun. Älkää pelästykö, tämä postaus ei tarkoita blogin loppua, vaikka teksti kaikessa jylhyydessään vaikuttaakin hieman vakavalta. Uudella alulla tarkoitan, että olen juuri eronnut muutamia vuosia kestävästä parisuhteesta, ja olen nyt onnellisesti  vapaa. Olen myös kovaa vauhtia pääsemässä eroon tehdastyöstä, joka ei varmastikaan ole kovin monen leipuri-kondiittorin mieluisin työpaikka. Uudessa työssä pääsen tekemään käsilläni, saan suunnitella ja luoda uusia leivonnaisia, ja toivon mukaan myös ihastuttaa ihmisiä leipomuksillani. Tästä lupaan ehdottomasti kertoa vielä lisää, kunhan olemme päässeet ajatustasolta käytäntöön. 

Pääni pursuaa uusia ihania ideoita, joista päälimmäisenä on Halloween -kutsujen järjestäminen ystävien kanssa. Aion myös luoda perinteen viime joulusta. Jos muistatte, jaoin joulumieltä kaikille halukkaille ja sen aion tehdä tänäkin vuonna. 
minäkinkö
Lämmintä syksyä rakkaat ystävät!

7 kommenttia :

Nisha kirjoitti...

Onnea uudelle alulle! Toivottavasti sunnitelmat toteutuu :)

Anonyymi kirjoitti...

Onnea vapaudelle, uudelle alulle ja työlle. Uskon, että osaat nauttia siitä vaikka päätökset eivät varmaankaan ole olleet helppoja.

Ihanaa syksyä sinulle <3
toivoopi kummitäti

MariWLZ kirjoitti...

Tässä blogissa on ihanan pehmeä tunnelma :) Jää ehdottomasti lukulistalle :)

Iida kirjoitti...

Onnea uuteen alkuun! Ootko muuten ollut tyytyväinen tuohon 50mm objektiiviin? Oon aika pitkään harkinnut uutta objektiivia ja tuo vaikuttaa tosi hyvältä! Suositteletko? :)

Iida kirjoitti...

Kaimaseni: Kyllä mä suosittelen 50mm. (: Se on hirveen kätevä ja helppo kittiputken tilalle. Eihän siinä tietysti zoomia ole, mutta en mä sitä ole kaivannutkaan.

Jenna kirjoitti...

Tää sun blogis on niin ihanan söppänä. (:

Ja söppänä blogi on haastettu
http://hiekkavuori.blogspot.fi/2013/10/haaste_15.html

Anonyymi kirjoitti...

Blogi on tekijänsä näkönen. Yhtä kaunista ja ihanaa tekstiä... Puhumattakaa kuvista...